Subject: Kinnistule juurdepääsu muudatus
From: Helle-Triin Hansumäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 18:17:35 +0200

Tere!

Tori vallas on 21.1.2010 kehtestatud „Sauga Tehnopargi (Keskuse, Kirjuta,
Lomba jt) detailplaneering“.

Planeeringus on muuhulgas lahendatud ka kinnistutele pääsud (alale on
juurdepääs tagatud Selja teelt).

Soovime Veermiku tee 1 kinnistule sissesõidu asukohta muuta (vt manuses
olev skeem). Kas võime kinnistule pääsu tõsta vahetult Selja tee
kaitsevööndi vahetusse lähedusse?

Kõike head ja väga suur tänu ette!

Lugupidamisega

Helle-Triin Hansumäe

Vallaarhitekt

Tori Vallavalitsus

+372 591 82828

 <http://www.torivald.ee/> www.torivald.ee

 <http://www.facebook.com/torivallateataja>
www.facebook.com/torivallateataja